Vásárolj még 25000 Ft értékben az ingyen kiszállításhoz.

Klubrendszer

Köszöntünk a klubrendszerben, melynek célja, hogy vásárlóink hűségét jutalmazzuk. Az elköltött pénz mértékének megfelelően szeretnénk jutalmazni Téged, ez azt jelenti, hogy minél többet költesz mi annál több kedvezményt biztosítunk számodra. A rendszer automatikusan kezeli a pontjaidat, regisztrálja a költéseidet, neked nincs más dolgod, mint élvezni a tagsági szinted előnyeit.

Klubrendszer

Köszöntünk a klubrendszerben, melynek célja, hogy vásárlóink hűségét jutalmazzuk. Az elköltött pénz mértékének megfelelően szeretnénk jutalmazni téged, ez azt jelenti, hogy minél többet költesz mi annál több kedvezményt biztosítunk számodra. A rendszer automatikusan kezeli a pontjaidat, regisztrálja a költéseidet, neked nincs más dolgod, mint élvezni a tagsági szinted előnyeit.

Mik is azok a vásárlói csoportok és milyen kedvezményeket jelentenek?

A vásárlók a regisztrációtól kezdődően a klubrendszer részeivé válnak. Minden elköltött forint regisztrálásra, kerül és egyre feljebb kerülhetnek a klubrendszer “ranglétráján”.

Bronz

  • Hónap olaja kedvezmény (20%)
  • Alap kedvezmények
  • Szülinapra 10%-os kupon
  • 1% állandó kedvezmény (minden elköltött 100Ft-ra 1 pontot adunk)

Ezüst

  • Hónap olaja kedvezmény (20%)
  • szülinapra extra 15%-os kupon és ajándék termék
  • extra Ezüst-csomagajánlatok egész évben
  • 2% állandó kedvezmény (minden elköltött 100Ft-ra 2 pontot adunk)

Arany

  • Hónap olaja kedvezmény (20%)
  • szülinapra extra 20%-os kupon és ajándék termék
  • extra Arany-csomagajánlatok egész évben
  • 4% állandó kedvezmény (minden elköltött 100Ft-ra 4 pontot adunk)

Platina

  • Hónap olaja kedvezmény (20%)
  • szülinapra extra 30%-os kupon és ajándék termék
  • extra Platina-csomagajánlatok egész évben
  • 6% állandó kedvezmény (minden elköltött 100Ft-ra 6 pontot adunk)

Mik a csomagváltás szabályai?

Minden vásárlónk az elköltött összeg növekedésével feljebb tud lépni a rendszerben ezzel további kedvezményekhez és váráslói szabadsághoz juthatnak a rendszeren belül. De vigyázat, vissza is lehet esni a rendszeren belül a lenti táblázatból kiderül, hogy ez mit jelent!

Bronz

  • Minden új felhasználó ebben a csomagban kezd
  • Soha nem jár le, aki ide bekerült az ezen a szinten is marad, hacsak nem lép feljebb

Ezüst

  • Ezüst csomagba átkerüléshez el kell költenie a vásárlónak 80.000 Ft-ot 365 napon belül, vagy 800 pont el kell érnie más módon (lásd lejjebb)
  • Soha nem jár le, aki ide bekerült az ezen a szinten is marad, hacsak nem lép feljebb

Arany

  • Arany csomagba átkerüléshez el kell költenie az Ezüs csomagban lévő vásárlónak további 220.000 Ft-ot 365 napon belül.
  • Megtartásához  250.000Ft-ot 365 napon belül

 

Platina

  • Platina csomagba átkerüléshez el kell költenie az Arany csomagban lévő vásárlónak további 300.000 Ft-ot 365 napon belül.
  • Megtartásához  300.000Ft-ot 365 napon belül!

Egyéb pontszerzési lehetőségek:

  • adatlap kitöltése + 100pont
  • hírlevél feliratkozás + 100pont
  • termékoldali vélemény írása +50pont
  • blogbejegyzé olvasása +5pont
  • adatlap kitöltése + 100pont
  • hírlevél feliratkozás + 100pont
  • termékoldali vélemény írása +50pont
  • blogbejegyzés olvasása +5pont
  • blogbejegyzéshez komment írása +50pont (Blogbejegyzésenként csak egy alkalommal írunk jóvá hűségpontot fiók, a pontjóváírás automatikusan történik.)
  • adatlap kitöltése + 100pont
  • hírlevél feliratkozás + 100pont
  • termékoldali vélemény írása +50pont
  • blogbejegyzés olvasása +5pont
  • blogbejegyzéshez komment írása +50pont (Blogbejegyzésenként csak egy alkalommal írunk jóvá hűségpontot fiók, a pontjóváírás automatikusan történik.)
  • adatlap kitöltése + 100pont
  • hírlevél feliratkozás + 100pont
  • termékoldali vélemény írása +50pont
  • blogbejegyzés olvasása +5pont
  • blogbejegyzéshez komment írása +50pont (Blogbejegyzésenként csak egy alkalommal írunk jóvá hűségpontot fiók, a pontjóváírás automatikusan történik.)

Hol láthatom, hogy állok a ranglétrán?

A saját profil oldaladon a TAGSÁG menüben láthatod a pontjaidat és a jóváhagyásra várókat is. Információt kaphatsz jelenlegi szintedről, a szintlépésről  és szintmegtartásról.

Gyakran ismételt kérdések

Hogy lehet belépni a klubrendszerbe?

A klubrendszer egy digitális hűségprogram, amely működése automatikus. A vásárlóknak nem kell külön belépnie, mindenkinek automatikusan járnak a kedvezmények.

Ki nem élvezheti a klubrendszer előnyeit?

Céges partnereink egyéni kedvezményeket kapnak, ők nem lehetnek klubtagok.

Mire jók a pontok?

1 pont = 1 Ft-ot ér. Egy vásárlás során a kosárérték maximum 50%-át lehet beváltani pontokban.

Lejárnak-e a pontjaim?

Nem, a pontok jóváírása, beváltása folyamatos!

Milyen termékek vásárlására válthatom be a pontjaimat?

Bármilyen termék vásárlásakor beválthatók az összegyűjtött pontok, de csak a kosárérték 50%-ban.

Más akcióval és kedvezménnyel összevonható a pontbeválátás?

Igen, a kuponnal/kedvezménnyel csökkentett kosárvégösszeg után írjuk jóvá a pontokat.

Hogyan használhatom fel a pontjaimat?

A kosár oldalon a pontbeváltás mezőbe kell beírni az összeget és az elküld gombra kell kattintani.

Minden rendelés után kapok pontot?

Igen.

Van olyan termék, amiért nem kapok pontot?

Nincs.

Hol tudom követni a pontjaim alakulását?

A profil oldalon (kis emberke ikon a  kosár mellett), található “Tagsági szint”-re nyomva láthatod a vásárlási statisztikádat és előzményeidet.

Vásároltam, de még nem látom a jóváírt pontjaimat, hol vannak?

Ha leadtál egy megrendelést, akkor Függőben vannak a pontjaid a csomag átvételéig, illetve utánvételes fizetés esetén a kifizetés idejéig.

Nem kaptam e-mailt a pontjóváírásról. Honnan értesülök erről?

A profil oldalon (kis emberke ikon a  kosár mellett), található “Tagsági szint”-re nyomva láthatod a vásárlási statisztikádat és előzményeidet.

Felhasználhatok egyszerre kupont és törzsvásárlói pontot is?

Igen.

Ha visszaküldök egy terméket akkor elvesznek a jóváírt pontjaim?

Igen, ezeket visszaküldés után levonjuk, így akár mínuszba is kerülhet a pontegyenleg, ha időközben ezeket felhasználtad.

Ha visszaküldök egy terméket elvesznek a felhasznált pontjaim?

Nem. A termék visszaküldése után visszatérítjük neked a termék árát és a pontokat is visszakapod.

Ha egy megrendelésből csak egy terméket küldök vissza, de ennél a rendelésnél felhasználtam pontot akkor mi történik?

Amennyiben csak egy terméket küldesz vissza az egész rendelésből, úgy a felhasznált pontokat nem írjuk jóvá, hiszen a pontokat a kosár végösszegéből vonjuk le és nem az egyes termékek ára után.

A pontjaim a www.planttherapy.com oldalon való vásárlással összevonható?

A klubrendszer kizárólag ezen az oldalon történő vásárlásokat veszi figyelembe!

Üdvözlünk az aromák világában!